لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
و حالا جیجی بوفون از شب تلخ مادرید سخن می گوید ...

و حالا جیجی بوفون از شب تلخ مادرید سخن می گوید ...

صحبت های جیجی بوفون دروازه بان ارزشمند تیم یوونتوس بعد از بازی مقابل رئال مادرید و آن پنالتی بحث بر انگیر، همچنان تیتر اول رسانه ها می باشد و همه از صحبت های بوفون انگشت به دهان شده اند. جیجی بوفون روز گذشته یک بار دیگر در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و صحبت کرد.

 

او در ابتدا گفت:

 

یک بار دیگر آن اتفاق بیفتد من باز هم همان حرف ها را خواهم زد ولی ممکن است تنها لحن من فرق کند اما محتوی صحبت های من هیچ فرقی نخواهد کرد.

 

جیجی افزود:

 

من یک بار دیگر تاکید می کنم، من تاکیدی بر آن ندارم که آن صحنه پنالتی نبود ولی بدون شک صحنه ای نبود که بتوان با قطعیت گفت پنالتی بوده و آن هم در شرایطی که تنها چند ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود و آرزوی بسیاری از بازیکنان زمین در گرو همین چند ثانیه بود.

 

جیجی در ادامه گفت:

 

آن بازی می توانست در تاریخ ثبت شود و برای همیشه در خاطر هواداران ما بماند ولی داور مسابقه اجازه ی چنین کاری نداد و سه گلی که با ما سختی و زحمت بسیار زیاد به ثمر رسانده بودیم، همگی در یک لحظه به باد رفت و حسرت برای ما و هوادارانمان در سر تا سر جهان و حتی آنها که به ورزشگاه آمده بودند باقی ماند. این بازی را باید یک داور با تجربه تر سوت می زد، داوری که نخواهد در یک صحنه مرد برتر میدان باشد، داوری که اجازه می داد نتیجه ی بازی در میدان و در وقت های اضافی رقم بخورد نه در یک پنالتی مشکوک.

 

بوفون گفت:

 

آن صحنه و در ادامه صحبت های من به این دلیل بود که من احساس می کردم من را فریب داده اند و این برای من دیوانه کننده بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: